Friday, November 2, 2012

Meet Morticia Addams :)

Hey, Aristocats!
Chiar dacă nu este o sărbatoare de pe meleagurile noastre, eu am respectat tradiția și m-am deghizat în noaptea de Halloween în Morticia Addams. După îndeplinirea acestui pas, am pus la cale o ieșire prin centrul vechi cu o parte din prietenii mei. Rezultatul a fost minunat! Mai jos găsiți câteva poze ca să vă faceți o idee. :)
Am fost plăcut surprinsă de faptul că foarte multă lume aluat în serios partea cu deghizatul. Am văzut destul de multe costume înspăimântătoare :) 
Am purtat un top negru și fustă lungă, comandate pe miniprix. ro și accesorii no name. Enjoy!

Even if it's not a Romanian celebration, I respected the tradition and I dressed-up as Morticia Addams for the Halloween night. After achieving this step, I organized a night out in the Old City with some of my friends. The result was great! Below are some pictures to give you an idea. :)
I was pleasantly surprised that many people took seriously the part with the dressing-up. I've seen quite a few scary costumes :)
I was wearing a black XL skirt and a black top ordered on miniprix.ro and no name accessories. Enjoy!












Lots of kisses,
J.

No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!