Friday, November 2, 2012

The knitted shirt ♥

Hey, Aristocats!
Sper ca sunteți bine și că vă pregătiți de weekendul ce urmează.
Ca să fiu în trend, am ales pentru ziua de astăzi, să port un tricou tricotat, pe care l-am primit cadou de ziua mea, de la una din cele mai bune prietene, Sabina. Îmi place foarte mult și nu mai apucasem să-l port de mult. Am asortat tricoul cu o fustă neagră cu inimioare albe și o pereche de biker boots. Să nu uităm de cocul meu drăguț și girly, totuși :)
Mi s-a părut o ținută potrivită și comfortabilă pentru o zi de vineri.
Enjoy! ♥


Hey, Aristocats!
I hope you are well and that you are preparing for the weekend ahead.
To be in trend, I chose to wear today a knitted shirt which I got for my birthday from one of my best friends, Sabina. I really like it and I didn't get to wear it very much. I matched the shirt with a black skirt with white hearts and a pair of biker boots. Also, let's not forget about my cute and girly bun :)
I found this to be a suitable and comfortable outfit for a Friday.
Enjoy! ♥

Am purtat/ I wore:
Tricou/ Shirt: Zara
Fustă/ Skirt: H&M Kids
Dres/ Tights: Calzedonia
Ghete/ Biker Boots: Zara
Eșarfă/ Scarf: Zara
Ceas/ Watch: Fossil






Lots of kisses,
J.




No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!