Monday, December 10, 2012

Christmas market at Athenee Palace Hilton ♥

A venit iarna, încălzește-mi inima cu ...un vin fiert :)
Așa ar suna poezia lui Nichita Stănescu spusă de noi astăzi. Am avut plăcerea de a participa la Târgul de Crăciun de la Hotel Athenee Palace Hilton unde pentru câteva ore te poți simți ca și cum ai fi părăsit Bucureștiul. Am fost întâmpinate cu multă căldură, colinde, vin fiert și cârnați bavarezi (yummy yummy).
Terasa hotelului este amenajată exact în spiritul Târgului de Crăciun de la Viena, cu multe căsuțe de unde poți cumpăra muulte cadouri (pentru tine sau pentru cei dragi), de la decorațiuni de Crăciun până la cei mai gustoși pantofi de ciocolată.
Nu am rezistat tentației și am gustat din toate câte puțin: vin fiert, cârnați vienezi cu cașcaval, castane coapte, migdale caramelizate și gogoși nemțești. 
Pătrunse de atmosferă și spiritul sărbătorilor am luat și câteva cadouri pentru cei de acasă - mai mult ca să îi convingem și pe ei să meargă la târg :) 

Să nu uităm să vă povestim și de căsuța UNICEF din cadrul târgului, unde puteți dona bani sau puteți deveni prieten UNICEF pentru a dona o sumă lunar (minim 10 lei/lună care se retrag automat din contul vostru).
Noi două am devenit prietene UNICEF și sperăm ca și voi să o faceți pentru a oferi un mic ajutor copiilor 
defavorizați.

Târgul vă așteaptă cu porțile deschise până pe 23 decembrie și noi vă asigurăm că nu veți regreta!



Colindătorii :)






Asta am ales pentru cei dragi :)

Ne-am gândit și la voi cât am fost acolo și am ales un glob auriu numai bun de pus în pomul de Crăciun. Cu ocazia aceasta vă anunțăm că am pregătit un giveaway. Tot ce trebuie să faceți este să dați:


2. Comment & Share la această poză
Câștigatorul va fi ales în data de 21 decembrie, cu ajutorul random.org, în funcție de ordinea comentariilor.


Kisses,
L. & J.



No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!