Friday, December 27, 2013

Zile de Sarbatoare

Nu pot sa incep altfel aceasta postare, asa ca va spun "La multi ani!". 
Este o perioada de sarbatoare pentru noi toti, a trecut Craciunul, urmeaza Revelionul.
Multa mancare, bauturica, voie buna, cadouri, intalniri cu prietenii si rudele si bineinteles inca o ocazie de a alege cele mai dragute tinute.

Eu am sarbatorit Craciunul acasa, la Pitesti, alaturi de familie, asa cum m-am obisnuit de cand eram mica si nu imi pot imagina altfel. A fost o zi frumoasa, mai mult de primavara decat de iarna, iar dupa masa de pranz am iesit la o plimbare si am reusit sa fac si cateva poze.

Am purtat:
                                     camasa - Now&Wow (puteti sa o vedeti si aici)
fusta -Tally Weijl
ghete - Office Shoes








Acum, asa cum poate ati aflat de pe pagina noastra de facebook, sunt in Germania, unde voi petrece Revelionul.



Va urez sa aveti zile pline de veselie si caldura.
Si nu in ultimul rand un "La multi ani!" special celor care poarta numele de Stefania sau Stefan.

Multumim pentru comentarii si nu uitati sa ne urmariti pe pagina noastra de Facebook :)




1 comment:

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!